Veel gestelde vragen

Eigen donatie pagina?

  • Snel en eenvoudig je eigen
    donatie campagne.
  • Veilige gegarandeerde
    donaties
    met iDEAL.
  • Donaties snel uitbetaald
    naar je eigen rekening.
  • Zelfde geavanceerde
    beveiliging
    als banken.
Registreren

Promoten

Hoe maak ik mijn campagne succesvol?

Om je campagne succesvol te maken heb je als eerste een goede donatie pagina nodig. Daarnaast moet je er voor zorgen dat je zoveel mogelijk donateurs op je pagina krijgt.

  • Zorg voor een sterke campagne titel.
    Zorg dat je titel pakkend is, deze moet tenslotte mensen naar jouw donatie pagina trekken.

  • Kies een goede foto voor je donatie pagina.
    Het liefst een persoonlijke, deze trekt meer de aandacht van mensen dan een standaard foto van internet. Zorg voor een foto van goede kwaliteit! Dit wekt meer vertrouwen!

  • Schrijf een goed, persoonlijk verhaal.
    Een goed persoonlijk verhaal maakt een donatie pagina succesvol. 
    - Wees duidelijk. Mensen willen graag weten waarom je de moeite neemt om een campagne te starten.
    - Begin met een pakkende inleiding. Niet iedereen heeft de tijd om het volledige verhaal te lezen.
    - Neem je tijd. Een goede tekst heb je niet in 5 minuten geschreven. Ga er voor zitten!
    - Spreek de bezoeker aan. Hoe meer de bezoeker geraakt wordt, hoe eerder hij zal doneren.

  • Vul eventueel een streefbedrag en einddatum in.
    Als je een campagne hebt waarbij je binnen een bepaalde tijd een bepaald bedrag nodig hebt, dan adviseren we dit zeker aan te geven. Over het algemeen ontvangen campagnes met een streefdatum meer donaties dan campagnes zonder streefdatum.

  • Delen delen en nogmaals delen!
    Het belangrijkste van een succesvolle campagne is dat je deze zo goed mogelijk promoot. Deel je campagne met zoveel mogelijk familie, vrienden, collega's, buurtbewoners en kennissen. Hoe meer mensen afweten van het bestaan van jouw campagne, hoe meer kans op succes! Deel je pagina daarom op Facebook, Twitter, Instagram en via WhatsApp. Vraag ook aan alle mensen die je kent, of zij je campagne ook weer willen delen. Dit vergoot je bereik enorm!